Dino

Dino

Wymiary

Szerokość robocza (m) A B C D
24 - 36 3700 - 4000 9000 3850 2850

D - oznacza szerokosc opryskiwacza

Masa

Typ Pusty (kg) Pełny (kg)
DINO 6600 10500 17500

Belki i zbiornik

Szerokość (m) Pojemność zbiornika (l)
18 - 36 6600

Podstawowe wyposażenie

Podwozie

  • kabina CLASS z klimatyzacją, filtrem węglowym, kat.4, siedzenie

  • pneumatyczne wentylowane, radio, kamera na przednie koła i za maszyną, pneumatycznie otwierane schodki

  • silnik Iveco o mocy 210 kW, norma emisji spalin Tier Ivf

  • pompa hydrauliczna maszyny Poclain Hydraulics

  • silniki hydrauliczne firmy Poclain

  • zintegrowane hamulce

  • hydrauliczna blokada mechanizmu różnicowego

  • pneumatyczne zawieszenie osi przedniej

  • pneumatyczne zawieszenie tylnej osi, skrętne obie osie, krabi chód,

  • 3-stopniowa regulacja prędkości (tryb polowy), 7 biegów (tryb drogowy)

  • Zbiornik paliwa 400 l, prędkość transportowa 50 km/h.

  • koła  380/90 R46  172 A8 /172D


Nabudowa

  • Zbiornik z żywicy epoksydowej z falochronami i wewnętrznym opłukiwaniem,  mieszaniem ciśnieniowym i przelewem

  • pompa membranowa 2 x AR185 napędzana hydraulicznie

  • hydraulicznie opuszczany polietylenowy rozwadniacz 60 litrów

  • z 4-funkcyjnym sterowaniem , wskaźnikiem, wewnętrznym opłukiwaniem,

  • dyszą opłukującą butelki i dyszą mieszającą

  • zbiornik na czystą wodę 600 litrów, ssanie z zewnątrz z przyłączem2 “, 1 ssący i 1 tłoczny filtr 2”

  • Topline control - zdalne przełączanie wykonywanych funkcji opryskowych komputer Muller Elektronik

  • pneumatyczna armatura regulacyjna

  • 6 sekcji (do 30m)

  • 8 sekcji (ponad 30m)

  • Elektroniczny wskaźnik poziomu cieczy TankControl

  • ramiona z pochyłem na zboczach i potencjometrem

  • komplet amortyzatorów na ramionach i kołysce, potrójne korpusy dysz zamocowane w ramionach na rurce ze stali nierdzewnej  co 50 cm

kierowanie

  • tryb drogowy i roboczy

  • automatyczna zmiana biegów w obu trybach

  • maks. prędkość jazdy do 50 km/godz.

  • tempomat

  • terminal do wyświetlania i sterowania funkcjami pojazdu, skrzynią biegów i silnikiem

          ( temperatura, obroty, poziom oleju/paliwa, komunikaty usterek, wybór trybu sterowania, itp…)

kabina

  • komfortowa kabina CLAAS z pełnym wyposażeniem

  • ergonomiczne sterowanie

  • CLAAS joystick

  • komfortowy fotel z ogrzewaniem i odsysaniem powietrza (najwyższy komfort)

  • klimatyzowana kabina

  • specjalne wytłumienie kabiny

  • filtracja kategorii 4 (najwyższy możliwy poziom ochrony)

  • maksymalna widoczność na wszystkie strony

  • lodówka

  • radio samochodowe

napęd hydrostatyczny

  • nowe silniki  hydrostatyczne PH ze zintegrowanymi hamulcami

  • system Boosted Breaking (hamowanie bez zwiększania obrotów silnika)

  • Off Road zawory zapewniające maksymalną przejezdność w terenie

  • Funkcja cross speed (kontrola obrotów silnika przy zjeździe z wzniesienia – ochrona przed wysokimi obrotami i przeciwnie ochrona przed przeciążeniem silnika przy jeździe pod górę)

  • CAN BUS (w trybie drogowym steruje pompą hydrauliczną obrotów silnika= mniejsze zużycie i silnik się nie rozpędza  -  w trybie polowym dowolne ustawianie obrotów silnika)

  • możliwość awaryjnego odblokowania maszyny w przypadku awarii

  • Możliwość pokonywania wzniesień 30 %

silnik

  • silnik IVECO 6 cylindrowy

  • pojemność skokowa 6700 cm3

  • spełnia wymagania klasy emisyjnej  Tier IVf

  • moc silnika 210 kW (285 kM)

  • moment obrotowy 1150 Nm / 1500 pm

kierowanie

  • nowoczesny system sterowania kołami

  • 3 stany – oś przednia (tryb drogowy)/ przednia-tylna oś/ tryb kraba

  • kierowanie z korektą geometrii przy rozstawionych osiach (rozstaw 2,25 – 3 m)

  • kierowanie z korektą przecieków wewnętrznych układu hydraulicznego

Světlá výška 130 cm
Roztažitelný rozchod kol 2,25 - 3 m

Samochód,  jako systemowy nośnik może być wyposażony w różne nadwozia.

Samojezdny opryskiwacz DINO charakteryzuje się niskim środkiem ciężkości i doskonałą zdolnością pokonywania wzniesień. W bardzo pofalowanym terenie jego właściwości jezdne stają się nie do pokonania. Dzięki unikalnemu zawieszeniu osi oraz konstrukcji napędu hydraulicznego z blokadą Dino jest w stanie nie tylko podjechać pod dużą górkę, ale również przejechać przez mokry teren, który może stanowić pułapkę dla innych maszyn. Dzięki zmiennym nadbudowom (opryskiwacz, rozsiewacz, cysterna z aplikatorem dygestatu) podwozie ma szerokie zastosowanie.